مرکز خرید برجمان شبکه‌ها باید فهرست شود
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 65
  • بازديد ديروز : 174
  • آي پي امروز : 25
  • آي پي ديروز : 32
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 733
  • بازدید ماه : 2,185
  • بازدید سال : 12,630
  • كل بازديدها : 44,319
  • ای پی شما : 3.145.70.60
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 104
  • كل نظرات : 0
  • امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین

Aya، ساکن دیجیتال موزه آینده، بازدیدکنندگان را معرفی می کند. غرفه روسیه از بزرگترین غرفه های موجود در این مجموعه عظیم است که در آن بازدیدکنندگان می توانند محصولات زیادی را خریداری نمایید. گفتنی است که این نمایشگاه، بزرگترین و مهمترین نمایشگاه فروش و عرضه مستقیم محصولات دیجیتال و الکترونیک و محصولات مربوط به فناوری اطلاعات در خاورمیانه است. در این بخش شما می توانید با استفاده از فیلترهای نوع فعالیت، امکانات تفریحی و ویژگی های خاص، گزینه های مورد نیازتان را انتخاب کنید و به لیستی از مراکز خرید مربوط به آنها دسترسی پیدا کنید. این منطقه از آرامترین و امنترین مناطق دبی است که در نزدیکی جمیرا و با دسترسی مناسبی به خیابان شیخ زاید در غرب دبی واقع شده است. این مجموعه درست در دبی مال واقع شده و با استفاده از خط قرمز مترو دبی به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این مکان در واقع یک اتاق وحشت با طراحی بسیار هنرمندانه و مهیجی است که برای دقایقی آدرنالین بدنتان را به اوج می رساند. در این منطقه دکههای اغذیه فروشی بسیاری وجود دارد و از این نظر بسیار جذاب است. سفره ماهیها از ماهیان غضروفی بسیار جالبی هستند که برخلاف کوسهها موجوداتی آرام به نظر میرسند. بزرگترین بازار سنتی دبی در این منطقه قرار دارد و برای خرید سوغاتی بسیار مناسب است. مبتدی ها و یا کودکان نیز میتوانند در پارک برفی که با مساحت 3000 متر مربع ساخته شده و بزرگترین پارک برفی سرپوشیده دنیاست به تفریح بپردازند و تور دبی خود را بیاد ماندنی تر نمایند، تمامی تجهیزات مثل لباس گرم ، لوازم اسکی ، دستکش و کلاه همگی در پیست برای اجاره موجود است ، و حتی برای علاقمندان مربی رایگان هم وجود دارد که بتوانند تجربه اولین اسکی خود را در بزرگترین پیست سرپوشیده جهان و آن هم در تور دبی که انتظار چنین تجربه ای در برف نمیرود ، داشته باشند.

اما اگر میخواهید تمامی بخشهای آن را از نزدیک ببینید، لازم است که حتماً بلیت رفتن به باغ وحش زیر آبی را تهیه نمایید. اگر در سفر به دبی میخواهید غذاهای دریایی را امتحان کنید و نگران حلالبودن گوشت آن هستید؛ رستوران فیش هات دبی (Fish Hut Seafood Restaurant) بهترین انتخاب برای شماست. در این ساحل میتوانید موج سواری با کایت را تجربه کنید یا به پیادهروی، خرید غذاهای خوشمزه، بادبادک بازی بپردازید. 2. محدودیت قد در برخی از سواریها: برخی از سواریها محدودیت قد دارند و شما باید قد مشخصی داشته باشید تا بتوانید از آنها استفاده کنید. اگر عرق و علاقه خاصی به سینمای بالیوود عشق دارید و موسیقی گوش نواز و رقص های موزون آنها شما را به وجد می آورند، بلیط هواپیما دبی بخرید و به پارک بالیوود دبی بروید؛ مجموعه بزرگی که با مساحت بیش از ۲۳۲ هکتار، اولین پارک موضوعی بالیوود در جهان به حساب می آید و به شکل خلاقانه ای طراحی شده است. معماری این بخش از شهر مانند شهرهای کویری ایران بوده و به دلیل نزدیکی به خیابان السیف این منطقه شلوغترین منطقه دبی به حساب میآید. برج دبي که ارتفاع آن در اوايل اجراي پروژه به دليل رقابت بين سازندگان برجهاي بلند دنيا پنهان نگاه داشته شده بود، اکنون بر اساس هر سه معيار اصلي انجمن ساختمانهاي بلند و سکونتگاههاي شهري (CTBUH)، بلندترين ساختمان دنيا به حساب ميآيد. برج خلیفه بلندترین ساختمان دنیا و یکی از جاذبههای مهم دبی است. لابی آتریوم این هتل در ارتفاع 170 متری قرار گرفته است و یک سوم فضای داخلی هتل را در بر میگیرد به گونهای که در جهان بلندترین لابی محسوب میشود. در ادامه با ما همراه باشید تا با فضای بیرونی و داخلی این برج منحصر­به­فرد بیشتر آشنا شویم.

مهندسان برای طراحی و دکوراسیون داخلی هتل از ستونهای سفید توسکانی و راه پلههای مارپیچ مرمری استفاده کردهاند، که برای جذابیت بیشتر بر روی نردهها برگ نیز به کار برده شده است. یک فرش بسیار زیبا با طرح و نقش دریا در این رستوران جذابیت خاصی به فضا بخشیده است. معمولا در ایام کم مسافر قیمت بلیط لحظه آخری این مسیر بسیار ارزان و اقتصادی ارائه می شود. همچنین با قیمت ارزان و غذاهای حلال و بهداشتی تبدیلبه یکیاز مقاصد پرطرفدار در توریستان شده است. ارائه میشود. از آنجایی که این مکان نزدیک به ایستگاه مترو الفهیدی (Al Fahidi) نیز است؛ سالانه توریستان و ایرانیان بسیاری را که برای سفر به دبی میآیند میزبانی میکند. در این ساختمان علاوهبر امکانات فوقالعاده، جکوزیهای پیشرفته و باشگاههای هوشمند، دومین استخر مرتفع جهان نیز وجود دارد که همواره از مقاصد محبوب توریستان شناخته میشود. اگر میخواهید بلندترین برج و ساختمان دنیا را ببینید، باید بدانید این برج در دبی واقعشده است. بلندترین آسمان خراش دنیا برای عاشقان ارتفاع! عاشقان قهوه در سراسر جهان وجود دارند، حتی یکی از پروپاقرص ترین علاقه مندان به این نوشیدنی، هموطنان خودمان هستند. پارک البرشا پوند که به عنوان مکانی برای پیک نیک و تفریح اهالی دبی در فصل پاییز و زمستان به شمار میآید نیز در این منطقه قرار دارد و هتلهایی که در این منطقه برای رزرو مناسب هستند شامل هتل کمپینسکی امارات مال دبی، هتل الیت بیبلوس البرشا و هتل آریوس مترو سنترال خواهند بود.

تابستانهای این شهر بسیار گرم و طاقت فرسا است، اما دمای هوا در فصل پاییز و زمستان تا حدودی متعادل تر میشود. هرچند یک سرویس طلای اماراتی برایتان بسیار گران تر از سرویسهای دیگر خواهد بود چرا که با وزن بیشتری طراحی میشوند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هزینهها هر سال دچار تغییر میشوند. تاریخ دقیق برگزاری فستیوال خرید دبی در سالهای مختلف، متفاوت است؛ اما بهطور کلی رویداد بزرگ و رؤیایی خرید دبی در هر سال، پیش از شروع سال نو میلادی برپا میشود. اگر به هنر و صنایع دستی علاقهمند هستید، باید بدانید که در طول برگزاری فستیوال خرید دبی، نمایشگاههای متعدد و جالبتوجهی در گوشهوکنار مراکز خرید این شهر برپا میشوند که موضوع آنها معمولاً صنایع دستی و هنرهای تجسمی است. در نتیجه جیتکس شاپر فرصتی فوقالعاده برای افرادی است که در این زمینه فعالیت داشته یا به آن علاقهمند هستند. اگر در ساعات شب هم از این مسجد دیدن کنید، نورپردازی زیبای آن را مشاهده خواهید کرد. اشاره کنیم. یکیاز فاکتورهای مهم که قبلاز رزرو هتل باید رعایت کنید، تناسب محل اقامت با مکانهایی است که قصد بازدید دارید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در زمانهای خلوت سال سفر کنید، فصل تابستان بهترین فصل برای سفر به دبی است. بنابراین بهترین فصل سفر به دبی از لحاظ آب و هوا از اواخر پاییز تا اوایل بهار است و به عبارتی این دوره از سال در دبی های سیزن محسوب میشود. سپس، گواهینامه دوره پیشرفته یا Master غواصی را دریافت خواهید کرد. پس از ورود امارات متحده به دوره رکود اقتصادی در دهه ۹۰ ایده ساخت ساختمان های لوکس، بناهای منحصربفرد و مراکز توریستی با هدف جذب گردشگر اجرایی شد.

برج خلیفه از زیباترین جاذبههای این شهر به شمار میرود که ساخت این ساختمان حدود 6 سال به طول انجامید. در خارج از ساختمان اصلی، فضای سبزی قرار گرفته است که گونههای مختلف گیاهی را میتوانید در آن ببینید و در کنار ساختمان موزه، تصاویری را ثبت کنید. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل میشوید.در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما دبی از آس پرواز ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای دبی که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. که شما با پرداخت هزینهای حدود ۱۵ تا ۲۰ درهم امارات میتوانید از تماشای خلاصهای از مهمترین جاذبههای بیش از ۷۸ کشور دیدن کنید. کشور امارات متحده عربی متشکل از هفت شیخ نشین است که یکی از شناختهشدهترین و مهمترین آنها دبی (Dubai) است. فستیوال سورپرایز تابستانی دبی یا دبی سامر سورپرایزز (Dubai Summer Surprises) از محبوبترین و جذابترین جشنوارههای این شهر است. این مرکز خرید دارای هایپر مارکت بزرگ بوده و آنجا شامل سینما و شهر بازی سر پوشیده است. اینجا شما میتوانید جزئی از جهان فیلمهای محبوب خود شوید و در حالتی که همیشه تنها در صنعت سینما تماشاگر بودهاید، نقش اصلی را بازی کنید.با الهام از ۱۳ فیلم هالیوود مختلف، پارک موشن گیت بیش از ۲۷ تفریح سرگرم کننده و جذاب را در ۵ ناحیه مختلف به میهمانان خود ارائه میدهد. این پیست اسکی مسیرهای متعددی برای همه اعضای خانواده دارد و علاوه بر این دارای سینما برفی و پارک برفی است که میتوانند شما را برای یک روز کامل سرگرم کنند. ۱- Don: افکت های فوق العاده این راید شما را شگفت زده خواهد کرد، هیجان تعقیب دان یکی از بهترین تجربه های این پارک است.

یکی از تفریحات خارق العاده و هیجان انگیزی که به تازگی در دبی افتتاح شده است، پیست اسکی و تله کابینی است که به صورت مصنوعی در یک محیط فوق العاده بزرگ و هیجان انگیز ساخته شده است. در این پارک دلفین ها و سگ های آبی تربیت شده برنامه های خارق العادهای را از خودشان به نمایش در می آورند که باعث شده طرفداران چشمگیری در تمامی سنین داشته باشند. کودکان میتوانند در کلاسهایی که در مورد آناتومی دلفینها برگزار میشود، شرکت کنند؛ این کلاسها نه تنها اطلاعات کودکان در مورد این حیوانات را افزایش میدهد، بلکه حس همدلی با تمامی حیوانات را در آنها بیدار میکند. دقت داشته باشید که تمامی مسافران این شهر باید قبل از سفر، ویزای دبی را از کشور امارات اخذ کرده باشند. فستیوال خرید دبی (Dubai Shopping Festival) از بزرگترین فستیوالهای خرید در جهان است که هرساله در شهر پرآوازه و محبوب دبی برگزار میشود. درواقع در شهر توریستی دبی همواره در طول سال فستیوالهای مختلفی برگزار میشوند که در این فستیوالها، اغلب فروشگاهها و مراکز خرید، تخفیفات قابلتوجهی را برای اجناس خود درنظر میگیرند. زمین اسکی دبی و مرکز خرید امارات از جمله جاذبههایی هستند که باعث جذب گردشگر به این منطقه میشوند. اگر با راهکارهای خرید بلیط هواپیما آشنا باشید به راحتی این امکان را دارید تا هزینه بلیط دبی را به راحتی کاهش دهید. یکی از راه های کاهش هزینه بلیط هواپیما در سفر به این کشور، خرید بلیط چارتر دبی است. به عبارتی دیگر اگر با رستورانها و فست فودهای ارزان آشنا باشید میتوانید هزینهها را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به دبی، 4 دلیلی که حتما باید به دبی سفر کنید! در طول این جشنواره بزرگ و پرطرفدار که خیابانها و مراکز خرید مملوء از گردشگران میشوند، بساط غذاهای خیابانی به راه است و رستورانها و فستفودهایی که در مجتمعهای تجاری قرار دارند، خوراکهای لذیذی را برای مسافران سرو میکنند؛ ازاینرو فراموش نکنید که بههنگام گشتوگذار در خیابانها و پاساژها برای خرید، از این فرصت استفاده کرده و حسابی شکمگردی کنید.

ساحل جمیرا به تنهایی ساحلی زیبا و جذاب است اما وجود تفریحگاه هایی مانند پارک آبی وایلد وادی به جذابیت آن می افزاید، این پارک در فاصله نزدیکی از ساحل قرار دارد و یکی از بی نظیرترین پارک های آبی شهر دبی است؛ اگر به این ساحل رفتید فراموش نکنید سری هم به مسجد جمیرا بزنید که یکی از معدود مساجد زیبای دبی است که افراد با هر دینی می توانند وارد آن شوند، این امکان در دیگر مساجد دبی وجود ندارد. این محله از جاذبههای گردشگری فاصله زیادی دارد و بیشتر محل اقامت افراد محلی و ساکنین سنتی دبی است و سبک زندگی سنتی دبی در آن جریان دارد. در این قسمت با عبور از تونل شیشه ای ۳۶۰ درجه، با تماشای شنای ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی با ۲۵۰ گونه متفاوت در تالاب سفیر، اسرار اعماق دریا را کشف کنید و حقایق شگفت انگیزی در مورد زندگی دریایی بیاموزید. این منطقه برای کسانی که قصد آشنایی با زندگی سنتی مردم دبی را دارند بسیار مناسب است. فرودگاه بین المللی دبی هتل بسیار زیبا و مجلل را در اختیار مسافرانی که فاصله پرواز شان طولانی است قرار داده است. با این که رستوران های مختلف دیگری در داخل برج العرب وجود دارد، اما رستوران المنتها یکی دیگر از رستوران های مجلل هتل به شمار می رود. عروس خلیج فارس یا بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی نه تنها ارزان است بلکه با هتلها و رستورانهای مجلل خود، منطقهای گران و امیرنشین اعراب شناخته میشود. بازار طلای دبی ، که با نام سوق طلا نیز شناخته می شود، برای گردشگران زیادی یکی از مهمترین دلایل گذراندن تعطیلات در دبی است. بنابراین، این آکواریوم با ارائه امکاناتی فراوان، به عنوان یکی از برترین آکواریومهای جهان شناخته میشود.

تعداد بسیار زیاد و قابل توجهای فودکورت در مرکز خرید برجمان قرار گرفته است که شما میتوانید پس از سفر و گشتوگذار در بین انواع کالاها و خرید آنها به سراغ فودکورتها بروید. شما همچنین میتوانید از آب نمای دبی (The Dubai Fountain) نیز دیدن کنید که بسیار چشمگیر و دلربا است. قابل توجه است که شما می توانید تنهایی و یا با تیوپ دو نفره از این سرسره استفاده کنید. قایق و دریاچه ای به نام جحا در این پارک وجود دارد که در آن می توانید انواع بازی ها مانند دوش آبپاش، سرسره و تفنگ آبپاش را تجربه کنید. این سازه عظیمالجثه به قدری زیبا است که در میان انبوهی از زیباییهای دبی مانند نگینی انگشتری میدرخشد. اشاره کرد.بیشک جاذبههای دبی قابلشمارش نیستند اما ما سعی کردیم بهترین آنها را ازنظر گردشگران به شما معرفی کنیم. وسایل یک پیکنیک را مهیا کنید و از رانندهی تاکسی بخواهید شما را به پارک الصفوح ببرد. اگر هم اتومبیل شخصی دارید میتوانید از فضای بزرگ پارکینگ مال استفاده کنید. ولیکن اگر قصد تجربهی سفر ارزان به دبی دارید بهتر است از جاهای دیدنی ارزان دبی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم دیدن کنید. بسته به نیازتان در هر یک از بخشهای زیر، میتوانید احتیاجاتتان را کامل برطرف کنید. هر آنچه که شما برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی به آن نیاز دارید را میتوانید به راحتی در آن پیدا کنید. هر دور چرخ و فلک ۳۸ دقیقه زمان نیاز دارد.